Раздели

21.06.2013 г.

TAG: The Liebster Blog Award


TAG: The Liebster Blog Award



Здравейте! Днес разбрах, че съм номинирана от Teia Ted за блог наградата Liebster. Благодаря ти, Teia Ted, усмихна ме неочаквано!
 

Това са правилата, които копирах от нейния блог: http://a-cup-of-teia-ted.bg-damma.com/2013/06/20/tag-the-liebster-blog-award/

 
 




Трябва:

Да оставите линк към човека, който ви е номинирал.
Да отговорите на 10-те Liebster въпроса, които ви е задал номиниралият ви.
Да номинирате 10 блогъри с по-малко от 200 последователи.
Да зададете 10 въпроса на блогърите, които номинирате.
Да уведомите тези, които номинирате, в блога им.

 
Моите отговори: 

1. Защо направихте блог, какво Ви носи той?
Защото обичам да ме слушат. :) Блогът ми е едни вид терапевтичен отдушник :))) - свобода и спокойствие в писмена форма. 
2. Обичате ли да четете и разглеждате своя блог? Защо?
Е, обичам, разбира се, нали ми е свидна рожба.
По-често чета чужди блогове. :)
3. А чужди блогове?
Виж отговора на въпрос №2 :))) 
4. Бихте ли направили блог и на друга тема? Каква?
Вероятно бих, ако почувствам нужда от още пространство да изразявам себе си и да упражнявам "правото" си да пиша.
5. Харесва ли Ви да участвате в такъв тип тагове и защо?
Ами, забавно ми е. Напомня ми едно друго време и ме весели.
6. Какъв е цветът на косата Ви? Естествен цвят ли е?
Пепелно средно кафяв. Ааа, дотук с признанията.:)
7. Какъв е любимият Ви цвят червило?
Nude.
8. Сенки в каква гама предпочитате?
Черно, сиво, бяло, тъмно синьо.
9. Ползвате ли натурална козметика и масла?
О, да, предимно това ползвам. 
10. Кой е любимият Ви парфюм? Или два?
Allure, Bleu de chanel, Cherry in the Air,
Dupont 58 avenue Montaigne и още много.
 
 
 
Тъй като съм номинирана и от TONI Jetcheva /благодаря ти, Тони/ от http://toninagems.blogspot.com/2013/06/perli-za-lyubov-uspeh-i-shastie.html
тук ще отговоря и на нейните въпроси:
 
Разходка в планината или излежаване на плажа?
Нито едно от двете. 
Какво ви прави щастлива? 
Пътешествията.
Любим парфюм?
Cherry in the Air.

Без какво не можете да живеете?
Без кафе и цигари. Шегувка. Без децата си.

Любимо бижу?
Платинена халка с малък скъпоценен камък.
За какво мечтаете?
За какво ли не...
Любима книга?
"Великият Гетсби".
Каква музика харесвате? 
Хубавата. :) Слушам всичко без чалга, поп-фолк и death metal.
Защо започнахте блога си? 
За да си пиша по темите, които ме вълнуват.
Ранните утрини или късните вечери? 
Определено късните вечери.
 
 
 
БЛОГЪРКИТЕ, КОИТО АЗ НОМИНИРАМ СА:
 
Козметичната кутия от http://cosmeticboxblog.blogspot.com/
 
 
 
ВЪПРОСИТЕ МИ КЪМ ТЯХ:
 
 1. От колко време се увличате по блогове?
 2. Имало ли е моменти да съжалявате за някой свой постинг?
 3. Имате ли повече от един блог? Ако отговорът е „да”, защо?
 4. Каква според Вас е ползата от блоговете?
 5. Отворени ли сте за нови приятелства?
 6. За какво мечтаете?
 7. Блондинка или брюнетка?
 8. Какъв лак за нокти отива най-много на кожа с тен?
 9. От каква възраст започнахте да се гримирате?
10. Обрисувайте себе си с чувство за хумор.
 
Благодаря Ви! Забавлявайте се! 

 

 
Print this post

4 коментара :

Козметика и ароматерапия